JAG VANN!!! :)

Igår hade vi sittning på Rumpan Bar. Temat var bokstavskombinationer / förkortningar, vilket betyder att man kunde klä ut sig till i princip vad som helst, till exempel bh, osv, SEK, etc.. et cetera. När det var dags för prisutdelning kom Camilla fyra, Malin trea, någon annan tvåa och jag VANN!!!! :) Priset var två biljetter till CMB´s konsert (Karlstad manskör). Jag ska ta med mig Linnéa och avnjuta riktigt bra musik.

MALIN

Min personliga favorit; GB-gubben

LOUISE
Kvällens nykterhetstest, enligt henne själv.
Om man lyckades komma på hennes bokstavskombination
var man tydligen inte tillräckligt full.
Hon föreställer i alla fall en julgran och kombinationen är X-mas

CAMILLA
Kvällens MILF; Vi alla vet väl vad det står för?

LINNÉA

Linnéa står för FRA-lagen i egen hög person

PETRA

Vinnaren; Jag! Miss USA
 (Kanske inte det mest självklara valet då jag inte är USA´s största fan, men jag vann ändå!)

Tyvärr saknas en singelbild på Emma (=SWE) men här är vi allihopa:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0