Tisdag 4e november

I vanliga fall anser jag mig inte vara en 'ensamvarg', det gör jag i och för sig inte i ovanliga fall heller, men ibland är det så himla skönt att bara njuta av sig själv, med sig själv, en stund. Idag har jag gjort det hela dagen. Det har varit en mycket produktiv pysseldag. Jag har tvättat (i fem timmar), sorterat räkningar och viktiga papper, pratat med Sven på Riksbyggen och fått reda på att vi, verkligen, på riktigt, är skyldiga organisationen 3600 kronor som ska betalas innan
12e november. Jag har även dammat, dammsugit, skurat toaletten och skakat kuddar och mattor. Det känns riktigt skönt att sitta här och vänta på att köttfärsen ska tina, med Faith Hills "there you´ll be" i bakgrunden, och bara njuta. Dessutom luktar det så gott i min lägenhet med alla nytvättade kläder och lakan.

Snart är det dags att göra iordning middagen. Efter det ska vi alla till Louise eftersom Caroline kommer på besök. Ikväll ska jag mysa med en chokladkaka i soffan framför Desperate Housewives. Tihi, jag känner mig alldeles jättevuxen.



Åh - Honeyz, Finally Found spelas nu. Haha, det var inte igår  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du åt ju ingen chockladkaka!! :) O inte mycket Desperete blev det heller :) Sorry

Massor med hårda kramar!!

2008-11-05 @ 17:50:00
Postat av: Petra-->Caroline

Joo, jag åt choklad när jag kom hem :-p

Du behöver inte säga förlåt! Det var jättekul att träffa dig och jag skulle välja det framför Desperate alla gånger! ;) Puss och kram

2008-11-06 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0