Töcksfors och Lassgård

Jag måste bara berätta att vi åkte till Töcksfors i onsdags. Töcksfors är ett samhälle av kategorin 'mindre' där ett köpcenter har upprättats för norrmän. Töcksfors ligger i Värmland vid den norska gränsen. Dit skulle vi och göra intervjuer samt observationer. Dessa på köpcentret och "på samhället" = centrum. SUPERKUL!!!!

(Såhär i efterhand kan jag säga att det faktiskt var roligare än det lät)
.


På Centralen i tisdags gick jag och Patrik förbi Rolf Lassgård. Jag höll på att skämmas ihjäl när Patrik backade för att fråga efter Roffes autograf. Han var ju "tvungen att ha den till min samling över 'Kändisar jag sett'". Pinsamt. Jag låtsades att jag inte kände honom just då.



Nu har jag köpt två julisar :)

Kommentarer
Postat av: P.

Du har en livlig fantasi..

2008-11-16 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0