Tradera suger musten ur mig

Åh! Jag blir så frustrerad. Nästan gladarg, ni vet den där känslan när man blir arg fast inser att man egentligen inte kan bli det eftersom man själv gett sig in i leken och vet vad den innebär. Jag bjöd på tågresor nyss, men det gick åt pipan. När någon bjuder över ens bud blir man så till sig, inte minst när man känner till tidspressen, och bjuder och bjuder och bjuder. Egentligen har man ingen riktig koll på vad man gör, man vet bara att man vill vinna. Tradera lokar fram ens djuriska egenskaper skulle man kunna säga. I vilket fall, det sket sig.
Som tur är har jag världens bästa pojkvän som betalade en sista-minuten-biljett till mig istället :)

Tack älskling!

Kommentarer
Postat av: P.

It´s okey!

2008-11-19 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0