Datidatidatida .. lalala :) Happy happy

Ni vet när man kan fångas av en känsla, en känsla som helt och hållet tar över kroppen. Jag har en sådan nu. En känsla av välbehag!
Det är lite roligt för på grund av den här känslan tänker jag tankar som
jag har en av de kanske bästa familjerna någonsin
jag har underbara vänner
jag har en fantastisk pojkvän

Dessa tankar är dock ganska vanliga, den här känslan gör så att jag även tänker
jag är frisk
jag betalar min hyra själv
jag lagar min egen mat
jag klarar universitetsstudierna, helt själv
jag ansvarar för mig själv och gör det bra
jag luktar gott (har precis kommit ut från duschen)
mitt hår är på väg att bli friskt igen
och så vidare

Detta på grund av min TRÄNING! Det är helt sjukt egentligen, men träningen gör mig så otroligt motiverad, glad, energifylld, positiv .. lalala! Jag är lycklig, på riktigt lycklig, v a r e n d a gång jag lämnar Studenternas Hus och KAUIF!

Nu ska jag äta soppa garnerad med smulad fetaost :-)
Underbart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0