Det är lugnt på bloggen

Ibland är det helt enkelt så att man inte har tid att skriva här. Då återkommer man när man har det. Tid. Och nu har jag det (nästan i alla fall). 

- Min helg kan kategoriseras i "helt fantastiskt underbart bra". Patrik har varit här och jag blir mer och mer kär i honom för varje gång vi träffas. Undra vad det kommer att resultera i? ;-p 

I lördags hade vi, jag och Patrik, en hel mysdag, bara för oss själva. Kvällen bestod av mat och vin. Antalet rätter var fyra, men vem räknar? Det började i alla fall med en skaldjurssoppa och slutade med chokladsås ;)

- Imorgon åker jag hem. Jag tror att jag ska träffa Patrik på eftermiddagen men sen bär det av till Nynäs eftersom jag ska jobba både onsdag och torsdag. Efter det åker jag tillbaka till Patrik och på söndag träffas hela släkten på Cedergrenska Tornet för firande av mamma, mormor och morfar. Massa mat. Yeey!!!

- Igår ringde Radiotjänst. Jag skickade ett argt mail idag där jag klart och tydligt meddelade att jag inte alls tänker betala 500 kronor i kvartalet. Hoppas de förstår.
 
- Jag har precis kommit hem från ett styrkepass. Under övningen stå-på-alla-fyra-och-skjut-fram-benet-mot-bröstet-så-långt-du-kan knakade det i mitt knä. Det var ingen chock att det var samma knä som Patrik igår bokstavligen slängde in i en betongvägg. Det gör ont.

- Bella har köpt en lägenhet i Hornstull!!!!! Jag vill också köpa en lägenhet i Stockholm.

- För övrigt mår jag bra. Det känns oförskämt lyxigt att faktiskt få träffa Patrik redan imorgon igen, men jag kan ta det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0