Du är min man!

Ikväll smäller det! Min man kommer hit! Eller enligt säkra källor (Camilla) är han redan på väg. Jag är redan nu inställd på att jag kommer att skratta så att jag gråter! Wooohoo! Sju tjejer är vi som ska gå och se honom. 
Idag när jag och Malin gick förbi Aulan i skolan stannade jag upp, tog tag i Malins arm och sa: Fattar du att han kommer att gå på den här marken om några timmar?! Han kommer liksom att VARA här! 

Åhh, jag längtar! 



Min andra man kommer imorgon. Och det är också kul.  


Kommentarer
Postat av: p.

Min röst går till "MAN 2"!

2008-10-23 @ 16:53:29
Postat av: fnatti

min går också till 2an.

håret på bröstet som avgjorde. grr.



;O höh

2008-10-23 @ 20:40:12
Postat av: p.

Tack Fnatt! Ska vi börja dejta istället kanske? ;)

2008-10-23 @ 21:08:21
Postat av: natah

haha va snällt att de ska bli kul att din andra man kommer "med". haha. Blir ett avsnitt Ellen idag med. Är ungefär lika snygg som henne idag. Men tänk + ett halvt uppsvällt nylle.

2008-10-24 @ 11:34:13
URL: http://natahpatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0