Fylle-Patrik

Patrik har ringt mig ett antal gånger den här helgen, och detta under hans fylla. Igår ringde han när jag och Malin var på Konsum. Jag tryckte igång högtalarfunktionen och Patrik brast ut i "Nobody knows it but me" av Tony Rich Project. Efter att han sjöng refrängen första gången var det aningen svårt att få ut något konstruktivt av samtalet då han ständigt återkom till sjungandet, ungefär såhär:

Sigge (skriker): Vem pratar du med?
Patrik (skriker tillbaka): Petra
Sigge: Va?!
Patrik: PETRA
Båda: Petrish ... ååhhahahha ... PETRISH !!! NOBODY KNOWS IT BUT ME!!!
Jag: Jaha ... har ni kul eller?
Patrik: Ja, nu är vi på väg till ..NOBODY KNOWS IT BUT ME!!!

Och så fortskred samtalet tills jag inte orkade längre.

Idag fick jag motta en videoinspelning där Patrik ligger i sängen och sjunger, gissa vad,..
"NOBODY KNOWS IT BUT ME"

Här är länken till låten för er nyfikna:
http://www.youtube.com/watch?v=0CA2Pi4gYxQ

Kommentarer
Postat av: p.

Varsågoda; http://www.youtube.com/watch?v=0CA2Pi4gYxQ



Helgens låt!

2008-10-19 @ 18:45:03
Postat av: Vicia

Hahahahaha...Va gulligt!! :) :) :)



Buzka min Peterka <3

2008-10-21 @ 10:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0