Hej du som jag älskar

Jag har, under mitt tentaskrivande, även skrivit en dikt. Den heter;

Hej du som jag älskar


Hej du som är finast i världen
Hej du som är den roligaste jag känner
Hej du som är min stolthet
Hej du som jag inte klarar mig utan
Hej du som bringar så många leenden
Hej du som är försynt på ditt egna lilla vis
Hej du som nästan rodnar när jag går för långt i mitt berättande
Hej du som är så kärleksfull
Hej du som respekterar
Hej du som ger de mysigaste kramarna
Hej du som fixar och trixar och köper presenter
Hej du som behöver min hjälp för att göra ketchupmakaroner
Hej du som alltid kommer att vara min lillesyster
Hej du som jag älskar


Kommentarer
Postat av: fnatt

Jag tänka faktiskt, innan jag klickade mig in på din blogg, skriva "Du måste bekräfta att du fortfarande älskar mig mer än P (som now a days mer eller mindre verkar vara orsaken till engagemanget bakom din blogg, eftersom han upptar ca 95% av den, inte minst med kommentarerna han skriver efter varje inlägg, hoho tjenis piken) Jag är faktiskt din syster, behöver the regular love." Fast det känns rätt onödigt nu.



Mina hälsningsfraser skulle låta exakt likadant.

Förutom 7an, 11an, 12an och 13.

Dom skulle ersättas med

"Hej du som tycker att jag aldrig pratar"

"Hej du som kommer med en juleklapp och säger 'åmeh, jag är faktiskt student'"

"Hej du som behöver lillesyster för att fixa framtida jobb"

"Hej du som alltid kommer vara min storesyster"



JAG ÄLSKAR DIG.

2008-10-29 @ 21:30:32
Postat av: Dilan

Hej Hej!

Vad gör du?



Pusshej <333

/ www.mramin.blogg.se

2008-10-29 @ 21:35:20
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0