Jag har hittat en knöl! :(

Igår när jag skulle sova upptäckte jag en knöl på min kropp, eller inuti min kropp. Det är sjukt hur fort hjärnan reagerar på sådant man anser vara farligt eller läskigt för det tog inte mer än några sekunder innan tårarna började rinna. Jag tror att det är vanligt förekommande att knölar förknippas med cancer och det var väl därför jag reagerade som jag gjorde. Livrädd i vilket fall. Försökte ringa Patrik men han tog 10 MINUTER på sig att ringa upp, och det mina kära läsare ska ni veta, att 10 minuter i en situation där man inte vet vart man ska ta vägen, är väldigt lång tid!

Idag pratade jag med en snäll sjuksköterska på sjukvårdsrådgivningen. Hon sa att hon trodde att det var en broskknöl alternativt en svullen lymfkörtel och att jag ska avvakta i tre veckor. Med andra ord håller jag en tumme för broskknölen, och den andra för lymfkörteln.  

Kommentarer
Postat av: Kusin Mille

Vad hemskt, jag förstår din oro verkligen. Och jag sitter här och håller tummarna för att det är brosk och inget farligt!



Förlåt att jag glömde nämna din mors födelsedag i mitt inlägg =) Jag VET ju självklart att vi firar henne också. Men jag visste inte att du kommer och nu när jag vet det blir jag jätteglad!!! Alla har antytt att du inte kunde komma... så jag har varit förvirrad.



Vi ses snart!

Massa kramar

2008-10-01 @ 21:55:14
URL: http://lilarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0