Jag vill leka hänga gubben

Just nu sitter jag i skolan med "Grupp 1 som rockar fett". Denna slogan har jag själv ingjutit i mina gruppkompisars tänkande. Dock är det bara jag och Therese som förstått innebörden av detta eftersom vi är de enda som är klara med dagens uppgift. Därför återstår nu 35 minuters väntan innan återsamling med resten av klassen. Superkul att bara sitta här och lukta curry (jag åt en curry- och kycklingmacka i pausen).

Efter återsamlingen ska jag och Malin gå till Konsum och köpa ädelost till Patrik.

Nu har jag hittat en sysselsättning, woohoo! Kollar igenom Malins bilder. Har hittat en del roliga. Här kommer dem












Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker

2008-10-24 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0