Kafferep utan kaffe

Mina kakor blev jättegoda! :) Man ska även ha i åtanke att det var år sedan jag slet med en smet eller deg sist. Jag bjöd hit Malin och Camilla (och Louise som aldrig dök upp) på fika. De (Camilla) sa att mina kakor var jättegoda! :)

Kaka 1: "Fin chokladkaka" aka "Patrik-kaka" med mörk blockchoklad och pecannötter
Kaka 2: Kokoskaka med lime och hackade chokladbitar

En mysig kväll trots att mina ben av någon konstig anledning gör ont.


[Ena kakan döptes som sagt till Patrik-kaka, och för er (Camilla och Malin bland annat) som inte ser vad det vita föreställer kan jag berätta att det är två hjärtan!]


Kommentarer
Postat av: p.

Bästa kakan! =)

2008-10-15 @ 01:12:45
Postat av: Louise

Love! Jag trodde Malin sa att jag var så jäkla trött? och att det var därför jag inte kom... Kakan ser ut att ha varit jättegod iaf

2008-10-15 @ 08:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0