Min otroligt fantastiska dag

Jag tror i och för sig att jag har satt denna dag på en piedestal utan egentlig anledning men det har ändå känts så bra inuti mig idag.

Imorse gick jag till frisören vid universitetet och klippte mig vilket kändes otroligt bra då jag inte klippt mig sen i april (!)  
Dagen bestod sedan av lite plugg. Vid tretiden åkte jag och Åsa ned på stan eftersom jag var tvungen att köpa ett par stövlar plus lite smått och gott. Vi började rundan vid Pressbyrån för ett stilla magen med en korv. Gastronomisk upplevelse må jag säga.
Nu ska jag göra en lista.
Den ska heta "vad jag köpte idag"

Vad jag köpte idag

Svarta stövlar
Ett par sulor till de svarta stövarna eftersom de var aningen för stora 
Två par strumpbyxor
Ett par gråa benvärmare
En mascara
Ett nagellack
Ett par örhängen
Heminredningsprylar från Village, bland annat träboskatäverna L, O, V, E
Två flaskor vin till alkis-Malin
Massa grönsaker och ostar på Hemköp

När jag kom hem lagade jag världens godaste pasta med babyspenat, paprika och gorgonzola. Den avnjöt jag till Idol. Efter programmet satte jag igång med lite pyssel här hemma och nu är det jättemysigt här! Tyvärr tar min kamera inga bra bilder i mysbelysning men jag lägger nog upp någon bild snart ändå :)

Imorgon kommer min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0