Nynäshamn (Wall-e)

Befinner mig för tillfället på jobbet i Nynäs nu. Inte jättekul men bra med lite extra pengar. I eftermiddag får jag träffa mamma! Och ikväll pappa och Catti! :) 

Igår lämnade jag Karlstad för min Stockholmsvisit. Patrik mötte upp mig på Centralen och sen åkte vi till Hökarängen - värsta svängen. Han lagade mat i vanlig ordning. Jag tittade på, i vanlig ordning. Sen kollade vi på Wall-e. Bra budskap men aningen långdragen film. Vi gick och la oss vid elvatiden men jag känner mig ändå väldigt trött. Jag tror att det beror på att jag sov fruktanvärt oroligt inatt. Patrik med verkar det som eftersom dörren till sovrummet var stängd när jag vaknade. Han hade med andra ord haft besökare med för hög ljudnivå. Hahaha. Det där förstår nog bara jag och Patrik :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag förstår också! :D

Härlig bild förresten. Men jag tycker inte att brillorna var så fräcka..

2008-10-08 @ 12:42:37
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: p.

Hahaha.. det sjuka är att jag va typ vaken när jag gjorde de..



Hökarängen-BÄSTA SVÄNGEN, TACK!!

2008-10-08 @ 15:02:18
Postat av: Petra-->Åsa

Jag vet inte om jag heller tycker att brillorna var så fräcka ... du känner väl till den egenskapen jag besitter och ofta använder som stavas ironi? ;-p

2008-10-08 @ 20:33:15
Postat av: Petra-->Åsa

Ja, jag vet att du också kan vara ironisk! ;-p

2008-10-08 @ 20:34:55
Postat av: Petra-->Patte

Du är knäpp du. Dessutom satt du käpprakt upp

i sängen imorse och pratade för dig själv. Då vaknade jag och frågade om jag skulle upp. "Ja" sa du då men när jag kollade på klockan var den 02.58. Haha. Du är en knäppis när du sover.



Det var inte för inte jag skrev "värsta" svängen.

2008-10-08 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0