Plugga, plugga, plugga. Och allmänna idrottsklubben

Jag sitter just nu och skriver på min sjuttiotredje hemtenta för den här terminen. Det känns så i alla fall. Dock är denna tenta av ämnet 'intressant' och det underlättar skrivandet. Tentan går ut på att jag, utifrån en fallbeskrivning och med hjälp av kurslitteraturens centrala begrepp och teorier, ska analysera en organisationsförändring ur ett emotionsperspektiv :)
Det kanske inte låter så kul, men det är faktiskt det!


Konversation mellan mig och Patrik igår
Patrik: Jag har köpt en present till dig
Jag: Va? Har du? :) Vad för något?
Patrik: Det kan jag ju inte säga
(tystnad)
Patrik säger, ytterst entusiastisk: Vill du att jag ska skicka en bild på presenten?
 





Mina första AIK-trosor!! Yeeyy!!

Kommentarer
Postat av: p.

Patrik: Det kan jag ju inte säga

(tystnad)



10 minuter senare!!!



Petra: Men du får inte hålla på sådär ju gråten i halsen



Patrik säger, ytterst entusiastisk: Vill du att jag ska skicka en bild på presenten?

2008-10-28 @ 12:44:44
Postat av: Petra --> Patrik

Hahahaha! Ljugapa! Haha!

2008-10-28 @ 13:19:42
Postat av: p.

Tyst.. ;) Okey du grät inte, men 10 minuter stämmer!

2008-10-28 @ 13:33:19
Postat av: Petra

Äh! Du ljuger bara ;-p

2008-10-28 @ 14:21:01
Postat av: Malla

Otroligt snygga! :)

2008-10-30 @ 21:37:00
Postat av: ....

de fulaste jag sett !!!

2008-10-31 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0