S som i ...

Nu har jag precis kommit hem från vad man skulle kunna kalla en reunion. Jag och Louise har i tre timmar pratat och druckit ett glas vin hemma hos henne. Det var hur mysigt som helst. Jag kan ibland känna att jag saknar dem, mina vänner, trots att jag har dem runt omkring mig mest hela tiden. Konstigt det där, men jag antar att det är ungefär detsamma som när man känner sig ensam trots att man är i ett rum fullt av vänner (inget jag brukar känna men jag vet att man kan det).

Catti har en jobbarkompis som även jobbar på ett försäkringsbolag. Hon hade en gång en kund som bröt på finska. Denns kund skulle bokstavera sitt registreringsnummer och börjar (tänk finlandssvenska):
P som i Pelle, S som i söttbulle...
HAHAHA!!! :)

Nu ska jag ringa Patrik för att säga god natt.



Jag och mina älskade kusiner, igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0