Tre nybörjarmisstag

- Made of honour. En film med Patrick Dempsey. Den mest amerikanska smörjan jag sett. Usch

- Mitt potatiskok igår. Man ska koka potatis med lock på låg värme. Jag kokade utan lock på sexan. Helt plötsligt luktade det bränt och potatisen satt fast i kastrullbottnen. Vattnet var borta.

- Mitt lädervantsinköp. Stolt och nöjd med mitt inköp av ett par läderhandskar skulle jag berätta om detta för Linnéa. 
Jag: Linnéa, jag har köpt ett par läderhandskar idag, 100% läder och de är...
Linnéa: Jaha. Tycker du om att gå omkring med djurskinn på dig eller?!
Jag: Neee... just det.

Jag hade helt glömt bort, eller tänkte inte på, att läder faktiskt kommer från oskyldiga djur. Nu funderar jag på att lämna tillbaka dem.

Skit.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Ok, schysst tanke om handskar/djurhud.

En stilla fråga om vad har du på fötterna????

Fråga Linnéa oxå.

Inte så sköönt att gå omkring med plastdojor. Då skulle det vara filttofflor men hur inne är det då?!

2008-10-21 @ 22:35:56
Postat av: stolt dotter 2.

haha ooooooooh, skulle aldrig tåla!!

ägda av en 50+are. trallalla.

2008-10-22 @ 00:17:35
Postat av: Petra

Men vadå? Vi går väl inte omkring i äkta skinnskor? Som att vi skulle ha råd med det?! Needu pappa, där förstår jag dig inte riktigt.

2008-10-22 @ 12:16:27
Postat av: Vicia

Men Petri...Jag tyckte att Made of honour var gullig! :) :) En söt liten film :)



Buzka moja piekna Peterka

2008-10-22 @ 13:21:05
Postat av: Carina

Men det beror väll på vilket djur skinnet kommer från? Kossan som du åt av häromdagen?

Kolla med affären vilket djur skinnet kommer från! Om dom inte kan svara... Lämmna tillbaka!

2008-10-23 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0