Underbart, underbart

Kvällen spenderades i goda vänners lag - Malin, Louise, Linnéa och jag gjorde pizza hemma hos mig. På min pizza kunde man hitta skinka, salami, champinjoner, rödlök, ost och fetaost. Inte alls för mycket ost!
Vi tittade på Idol samtidigt som vi åt pizzan, mest för min och Malins skull. Sedan var Linnéa tyvärr tvungen att lämna oss för att gå och jobba på Rumpan men jag och Malin och Louise fortsatte kvällen med vindrickande och massa snack. Jag har haft jättekul. Det känns så skönt att känna den trygghet jag känner i mitt "gäng", bland mina vänner. Jag har sagt det förr och jag kan säga det många gånger igen; vad vore jag utan dem?! 

Plötsligt känner jag ett behov av att tacka.
Tack till

Min UNDERBARA familj - mamma, pappa och Catti - för alltid!
Min härliga släkt
Mina fantastiska vänner - jag behöver inte nämna några namn för att ni ska känna er träffade
Patrik - den absolut bästa tänkbara för mig! 
Och framför allt, mig själv. Det låter kanske klyschigt men jag har bara mig själv att tacka för de val jag valt att genomföra vilka lett till det mirakulösa liv jag lever!

Ett stort GRATTIS till min mamma som fyller år idag (eller för 38 minuter sedan)! JAG ÄLSKAR DIG!

 
  

Kommentarer
Postat av: Ma

Tack min Gums! Älskar dig av hela mitt hjärta

och gläds med dig för att du trivs så bra.

Din Ma

2008-10-18 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0