Bästa bästa!

Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med min Patrik, och en del vänner.
Fredagen började med ett seminarium som gick över förväntan bra. Efter det åkte jag och Camilla ner till Blue Moon Bar´s after work och drack några cider. Patrik kom dit direkt från tåget och hann med några öl innan det var dags att fortsätta. Destinationen denna gång: Alex och Åsa.

När vi väl kom dit (efter en fruktansvärt jobbig omväg på en sisådär 20 minuter då jag höll på att kissa på mig) välkomnades vi med ett glas vin. Alex har precis köpt en lägenhet bort mot Mariebergsskogen som var JÄTTEFIN! Inredningen samt planlösningen kunde knappast vara bättre. 
Vi bjöds på något som skulle vara kyckling provencale, men som blev något lite annorlunda eftersom timjan saknades. Kvällen avslutades med lapp-leken. Love it! :)

 
 
Söt-Camilla

Suddig bild, men fin ändå :)

Jag har väldigt kul

Alex gör "dra-in-kinderna-minen". Och Åsa petar i Alex mun


Lördagen spenderades mestadels hemma, förutom en snabbvisit ned på stan för lunch på Kebab House (mitt favoritställe). Det var med besvikelse en av oss åkte hem igen (inte jag) eftersom restaurangen tydligen inte var bra. 

Idag åkte Patrik hem :( Men vi ses igen om två veckor! 
Jag följde med honom till tåget och åkte sen vidare till Emma som precis flyttat ihop med Magnus. Woohoo! :) Där bjöds det på hembakade bullar! 

Bästa helgen!   

Just det, när Patrik kom till BMB, hade han med sig rosor till mig!!! :)

Kommentarer
Postat av: Kjelle

Han verkar bra den där Patrik!

2008-09-21 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0