Finsittningen närmar sig

Jag har köpt en klänning. En grön klänning. Den sitter som ett korvskinn. I vanliga fall skulle inte detta göra mig något då jag har en platt mage, men i detta specifika fall gör det något eftersom jag är inne i en period av "svullen mage"!!! Finsittningen äger rum imorgon! Det finns inte en chans att magen hinner gå tillbaka till sitt rätta jag :(

Annars har det inte hänt så mycket, inte mer än att... 
- jag har träffat Caroline för första gången sen juni
- jag har haft en av mina top10-roligaste fyllor
- jag och Patrik officiellt är pojk- och flickvän nu
 ...i alla fall

Nu måste jag diska. Klockan sex ska jag möta upp Blå grupp på torget för en faddermiddag. Mysigt.
Imorgon finsittning, som sagt, bild läggs upp då. Så länge får ni hålla till godo med hur jag såg ut på finsittningen förra året






Kommentarer
Postat av: syster

Jag börjar undra om det är du och åsa som är lika.

Eller jaaag och åsa. :O vad tror du?

hm hm..



Det är sånt kul man funderar på när man sitter hemma och har jobbångest en lördagskväll.

2008-09-06 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0