Finsittningen!

Igår träffades jag, Malin och Linnéa hemma hos mig för hårfixande och vindrickande. Då vi blev lite sena valde vi att ta en taxi (som Malins snälla pappa bjöd på) ner till Gruvlyckan där förfesten ägde rum. Grön grupp dök aldrig upp, men det gjorde inte så mycket. Vi hade jättekul ändå! Runt halvsju-tiden tog vi bussen i samlad trupp ner till stan och Plaza. Väl inne fick vi en champagneliknande fördrink och sen gick den närmsta halvtimmen åt till mingel och fotograferande. Alla var så vackra i långklänningar alternativt coctailklänningar och männen i kostym. Det finns inget finare än en kostymklädd kille!
Middagen drog igång. Det bjöds på fläskfilé med pepparsås och klyftpotatis och efterrätten bestod av vit chokladmousse med björnbär. Aningen lite mat, men god.
Årets nollegrupp korades och Röd grupp fick motta priset - Grattis!
Nollefilmen (bildspelet) rullades och sen var det dags att röra sig mot Nöjes där jag och mina tjejer lekte Sex and the city och drack Cosmopolitan.
Summa summarum: Helfestlig kväll! 

Här kommer de utlovade bilderna
















Kommentarer
Postat av: catrin

Shiiiiit vad fina alla är! :D

2008-09-08 @ 01:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0