God morgon, och välkommen till en fantastisk dag!

Som inte alls började så bra som jag hade tänkt mig. Jag ville sola men när jag kom till solariet upptäckte jag att det var omöjligt, såvida jag inte ville ligga naken i gamla öl- och ciderfläckar (läs: pölar). Det var tydligen fest i allrummet igår, och allrummet gränsar till solariet, vilket alltså också fick bli offer för festlokal. Jag hoppas att de städar upp ordentligt efter sig och att de gör det snabbt, för min hud vill inte vara vit längre!

Annars tror jag att det blir en bra dag :) Först är det i och för sig seminarium, med obligatorisk närvaro samt deltagande. Närvaron är inga problem för min del men deltagandet .... vi ska diskutera de två böcker jag knappt slagit upp än =/ Aja, det får gå som det går. Efter seminariet ska jag och Camilla ner till BMB och After Work. En cider eller två går lätt ner innan det är dags att möta Patrik som kommer hit över helgen :) Vi ska på middag till Alex och Åsa (Par-varning!)
 
Nu ska jag plugga,
så,.. god morgon till alla er andra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0