Helgen är över

Nu är det måndag igen. Det är helt otroligt vad tiden går fort och trots att man alltid känner så, slutar jag aldrig att bli förvånad. Som min kära vän Linnéa brukar uttrycka det; "alla dessa dagar som kom och gick, inte visste vi att det var livet" :)

Helgen var i alla fall mycket bättre än den förra. Jag lyckades bara bli ordentligt sur en gång vid en mindre allvarlig incident på Burger King. Jag måste sluta lägga ned så mycket energi på småsaker!

Gällande nollningen har jag tagit ledigt ett par dagar nu, planerar att hoppa in till flottracet igen då det är dags för den årliga "spottsystertraditionen". Detta äger rum på onsdag så fram till dess ska jag läsa min kurslitteratur; "Spelets regler - raggning och flirt på krogen". Jag kan tänka mig att det låter som en rätt soft kursbok men det är likadant varje gång; vet man att det är kurslitteratur spelar det ingen roll vad det handlar om - det är skitsegt i alla fall!

Ikväll ska jag och Louise ut och springa :)

En prinsessa ska ju bäras kungligt också ;)


Patrik har frågat om jag vill följa med honom till Warszawa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0