Jag är liksom kär! :)


Jag har nog fortfarande inte insett att jag faktiskt verkligen på riktigt är kär. Det var så länge sedan jag kände såhär för någon och när jag åkte hem i somras trodde jag aldrig att jag skulle komma tillbaka som någons flickvän. Men det gjorde jag, och jag är så sjukt glad över det!
Patrik är helt underbar, på (nästan) alla sätt ;-p

Älskling, jag är sååå tacksam för att du finns i mitt liv. Tvivla aldrig på det, även om jag inte alltid är bäst på att säga det...  


















.

Kommentarer
Postat av: p-

Börjar ju undra när du drar upp den där bilden.. ;-)



2008-09-22 @ 19:32:00
Postat av: p.

Åhh.. är det du och jag där?! Va fiiina vi är =)

Puss på dig kärlek!

2008-09-22 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0