Jag kräks, kräks, kräks och återigen kräks!

Det har aldrig gått så dåligt med en hemtenta som det gör nu! :(
Ångesten har kommit för att stanna och bitandet på fingrarna är värre än någonsin (ja jag biter på fingrarna, bredvid naglarna liksom).
Jag skriver och skriver och skriver men relevansen är som bortblåst. En röd tråd genom arbetet - var då?

Jag spyr på raggning och flirt! Den som en gång tyckte att det var en intressant ämne att skriva en uppsats om kan kontakta mig för vidare information om varför det INTE är det.

Usch! Undra om jag ens kommer att ha en tenta att lämna in...?

Kommentarer
Postat av: p.

KOOOOOM IGEEEEEEEEEN NUUUUUUUUUU!



VISA ATT DU ÄR BÄSTA NU!



2008-09-22 @ 13:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0