Kort dagssummering

Åsa kom hit - vi skrev ut våra offers (de vill säga dem vars tentor vi ska reflektera över) tentor
Åsa och jag åkte till Bergvik
Åsa och jag åkte hem från Bergvik
Jag städade min lägenhet
Åsa kom hit lagom till Idol
Åsa och jag kollade sedan på F&F
Jag hade högläsning; Åsas tenta
Åsa hade högläsning; min tenta

Nu - Åsa har precis gått hem.

Imorgon:
08.15 - Opponering / Oponnering (osäker på stavning. För trött för att kolla upp den rätta) 
13.00 - Lunch på stan med Louise
19.00 - Tjejmiddag hos Sofie. 14 läckra brudar!


God natt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åsa här, Åsa där, Åsa överallt! :)

2008-09-26 @ 10:48:46
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Emil

Är ju en stjärna på att stava.. är ju liksom som mitt sjätte sinne. det bara kommer till mig. Det rätta är opponering :D

2008-09-26 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0