Nu kan jag blogga igen

För nu är det ingen hemlighet att jag redan är hemma :) Jag överraskade (eller i alla fall försökte) Patrik i tisdags genom att då komma hem. Till honom alltså. I och för sig blev det mer han som överraskade mig då han stod och lurpassade bakom en stor pelare på Centralen och SKUTTADE fram när jag gick förbi. Han tog tag i mig, lutade mig bakåt och artikulerade med stark röst: "Skuttis till din tjänst!"
Sen åkte vi hem till  Hökarängen, hand i hand.

Igår försökte jag mig på pluggandet utan vidare resultat. Det är så trååååkigt. Så istället åkte jag och Patrik till Haninge för att överraska Fnatti i hennes butik <3 Så fin. Som alltid :) Patrik sa sen att det syns att hon och jag tycker om varandra. Och det är ju bra, eftersom vi älskar varandra.

Väl hemma lagade vi mat ihop. Jag skar sallad och hackade lök (som sedan behövde finjusteras) och Patrik gjorde resten. En sallad med tigerräkor blev det :) Och salta kex med gorgonzola. Idol gick på teven. Och polsk fotboll på datorn.
Idag ska jag träffa Ida. Och kanske Isa. WOHOO!! :)


Kommentarer
Postat av: p.

-"Skuttis till din tjänst!".. Öhhhh?



Sen heter det tydligen Scampi och inte Tigerräkor.. ;)

2008-09-11 @ 14:45:04
Postat av: p.

-"Skuttis till din tjänst!".. Öhhhh?



Sen heter det tydligen Scampi och inte Tigerräkor.. ;)

2008-09-11 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0