Ja vad säger man...

Ibland tänker man så mycket. Det här är en sån kväll för mig, en tänkarkväll. Jag kan hamna i sådana stunder där jag bara går in i, jag ska inte säga mig själv, utan snarare ett annat tillstånd. Det är inte ofta det händer och just nu när jag skriver är jag på väg ur det men jag ska försöka få ner det i skrift ändå.
Jag har en vän som jag tror mår dåligt över att tänka så mycket som han eller hon gör, men egentligen gör vi nog alla så ibland. Tänker destruktiva, dåliga tankar som inte föder något gott alls.   

Nu sket sig allt. Kan inte öppna mig.

Jag vill bara passa på att säga en sak. Alla är vi små fisar i den här världen, men utan mina vänner hade jag inte ens varit det. Det här är inte ett sådant där sentimentalförsök att hylla sina vänner som vi alla tycker är de bästa, för ni vet att det finns en hel del andra människor där ute som betyder precis lika mycket för mig. Det är bara så att jag ibland fylls av någon slags kärleksmassa för just mina vänner.

ÅSA

MALIN

LOUISE

CAMILLA

LINNÉA

EMMA

Kommentarer
Postat av: Åsa

ÄLSKLINGEN DÅ!!!! :) pusspusspusspuss

2008-09-03 @ 15:00:48
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Jon

AAAAAAAAAAAAAAAAAJA... men de e okerj.. men okej.. aaaaja.. okej.. nemen vadå? Jag är inte alls i chocktillstånd.. men heey... aaja.



Tror du förstår vad jag försöker få fram med denna kommentar.

2008-09-05 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0