Varför klagas det så oändligt på min musiksmak?

Idag befann jag mig i skolan klockan 10!!! Starkt jobbat av mig tycker jag! Föreläsningen var väl sådär, ni vet hur föreläsningar brukar vara, varken kul, varken aptråkigt. Efter den käkade vi lunch i skolrestaurangen. Jag åt sallad vars pris mäts efter hekto. Inga billiga hekton kan jag tillägga. Sedan satte jag och Åsa oss i biblioteket och pluggade. BRA!!!
Jag träffade även Manne och Danne som undrade var jag har hållit hus någonstans :)

Om en timme är det träning som gäller. Styrka. Hej och hå.


Och Patti och Fnatti - vad är det för fel på min musiksmak egentligen?! Jag råkar faktiskt gilla ballader och kärlekssmörja. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0