Ännu en kunglig dag

Hot Spot-dagen, Sveriges största arbetsmarknadsdag.
Jag gick upp klockan sju! Det tidigaste på mycket länge! Jag och Sofie genomförde en intervju nere på stan klockan åtta och sen var det tänkt att jag skulle hem igen för att sova lite men icke! Jag åkte till skolan och det är jag mycket glad över eftersom jag satt i en solstol och drack Red Bull och lyssnade på bra musik nästan hela dagen! Underbara vårväder och underbara Apple och Valborgskommittén och Hot Spot som gjorde den här dagen så bra!!!

Såhär bra hade jag det för en liten stund sedan



Jag har även passat på att mäta mitt kroppsfett idag och det låg på 29%. Jag blev glad att jag höll mig inom det "normala" (det normala för en tjej är mellan 21-33%) men insåg även att det kanske är dags att sluta med all skit jag trycker i mig. Dock inte ikväll eftersom jag och Louise ska ner till Gula Villan och grilla och dricka vin :)

JAG ÄLSKAR VÅREN!!!

Kommentarer
Postat av: P.

Va brun du blivit.. WOW!

2009-04-02 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0