En hundralapp och pengar

Jag var jättesugen på pizza, men hade inga kontanter hemma, och kontanter behöver man för att få pizan hemkörd (tjockis) så jag ringde Louise och frågade om hon hade en hundring att låna mig. Hon svarade ja och jag sa:
"Gå ut på altan när jag ringer ett pip"
Hon svarade:
"Men Petra jag kan ju inte kasta upp en hundralapp till din balkong!?!?!"
Jag kontrade:
"Gå bara ut när ringer. Hej"

Några minuter senare hade jag fiskat upp min hundralapp. Smart va? :)



I bakgrunden kan man se vad jag ägnar mig åt under de timmar jag inte pluggar eller sover; VÄNNER!

Och för övrigt skulle jag för första gången verkligen vilja tacka Skatteverket för deras ytterst generösa återbäring. På riktigt alltså, jag är helnöjd! :)


Kommentarer
Postat av: Louie

Valborgsfrukost, varlborgsfrukost, varlborgsfrukost!!!

2009-04-02 @ 12:03:37
Postat av: Petra

Loui! Vi SKA fixa det, jag har redan börjat in lite folk ;)

2009-04-02 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0