GROSE!!!

Eftersom jag har haft ont i magen precis hela dagen (eller snarare redan sen inatt) har jag inte fått något gjort. Pluggandet blev åsidosatt och soffan med en burk Ben&Jerrys fick ta över, men nu mår jag bra igen och på något konstigt sätt får jag ny livskraft efter dessa magkrampsomgångar så jag har påbörjat storstädning! Jag har till och med legat på knä och skrubbat badrumsgolvet! En fredagskväll - det ni!
Jag tänkte även hinna skriva några rader på teorin, så bra känner jag mig!

Nyss när jag gick omkring med dammsugarslangen i högsta hugg såg jag en jätteäcklig spindel i gardinen. Jag frös till och bara stirrade på den. Så gör jag alltid när jag ser en spindel i mitt hem, fryser till is och vågar inte röra mig. Sen tog jag mod till mig och sög upp den med dammsugaren. USCH!! Nu vet jag ju att den finns därinne, hoppas bara att den stannar där alternativt dog av den extremt bra sugkraften min lilla gröna dammsugare stoltserar med.

Vår- och sommarkänsla!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sjukt snyggt kort på mig. Verkligen.

2009-04-04 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0