Igår var en sexig kväll!

Brudfest igår, nästan i alla fall.
Såhär såg jag ut innan jag gick hemifrån:



Såhär såg jag och Helen ut några minuter in på förfesten:


Såhär såg Åsa, Sofie och jag ut när vi log:



Såhär såg Sofie ut när Åsa uppmanade henne att kolla sexigt på mig samt
uppmanade mig att ge den sexigaste posen jag kan.
Jag gör ett mycket bra jobb...
(Det syns inte på bilden men klåfingriga Sofie är orsaken till att min bh ses mer än väntat) 



Så! Det var allt som hände igår ... lyckad kväll!

;)

Kommentarer
Postat av: Alucard

Å så ser vi till att knäppa till lite grand...

Sorkusin ser dig!

Polokrage och baggybyxor för dig hädanefter :)



Ha de bäst!

Puss & Kram

2009-04-06 @ 10:45:29
URL: http://symphonyofthenight.blogg.se/
Postat av: Carina

Frågan är ju hur du såg ut när du kom hem.... :)

2009-04-09 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0