Sen timme

Jag skriver inte så frekvent längre. Det beror på att jag varken har tid eller ork, all min energi går åt till att leva. Det låter kanske som en klyscha men det är sant, jag försöker fånga varenda sekund jag har kvar här. 

Så idag ska jag på bio med Louise - Män som hatar kvinnor. Jag har velat se den bra länge nu och så hittade vi den idag för halva priset, perfekt! Dock har jag feber tror jag, jag är i alla fall förkyld, men jag har inte tid med det så jag ignorerar. 

Vissel, vissel. 

Imorgon är det upploppet inför Valborg. Ser fram emot det som bara den, och sen - torsdag - Valborg!!! :) :) :) 

Nu ska jag klä på mig, har sprungit runt naken hela dagen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0