Jag är mycket upprörd!

Bolt - ge fan i att visa positivt i dopningskontrollen!

Varför ska elitidrottare hålla på såhär? Elitidrottare vars namn är kända över hela världen, personer man ser upp till och framför allt - sprinters som sätter världsrekord och hyllas från alla världens hörn?! Jag kommer att bli så fruktansvärt besviken och min favorit Usain Bolt är dopad (jag är för övrigt redan besviken på Bailey som åkte fast idag).

Jag gillar det jamaicanska friidrottslaget vilket även är anledningen till att jag kommer känna en stark avsky om det visar sig att fler än Bailey är dopade (Bailey tävlar för Antigua men tränar på Jamaica under coahing av Mills - som bland andra tränar Bolt).

Åh!



Uppdatering:

Enligt Dn och Svd har IAAF i ett pressmeddelande nu dementerat ryktena om att Bailey skulle varit dopad. Enligt organisationen visade ingen av 100-meterslöparna positivt. Och det var väl för väl.


Bild tagen från dn.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0