Mialam bardzo mily weekend

Fredag: Lämnade jobbet ganska hastigt då saker och ting blev lite fel, det räcker att säga så. Åkte därför till Hökarängen och träffade Patrik på en filt i solen. Efter en stund gick han iväg för att köpa pizza till oss och sedan åt vi den i gröngräset ;-p Kvällen avslutades med en film och lite godis nedkrupna tillsammans i soffan

Lördag - Matchdag! Vi gick upp relativt tidigt för att hinna med några timmars sol denna dag också. Vid ettiden gick vi hem igen, jag duschade och Patrik lagade spagetti och köttfärssås. Sedan var det dags! Min första match någonsin! Vi åkte med Strecket och hans son ut till Solna och tack vare Patriks snälla vän Erik fick även jag sitta på mazarinhyllan ;) AIK mot Brommapojkarna. AIK vann, 2-1! Å vi e AIK! Och alltid är vi med er, och alltid ska vi se er ta poäng! 
(Roger i kiosken sa till mig idag att jag måste stå upp för den jag är och just därför måste här understrykas att trots att jag njöt av att se AIK ta hem segern är jag Hammarbyare ända in i själen!)

Det var riktigt roligt att gå på fotboll och i fortsättningen ska jag inte uttala om mig om sådant jag inte vet något om (om det inte gäller slagsmål eller knark!)
;)


Efter matchen åkte vi till Rådhuset och promenerade sedan därifrån till någon gata någonstans i Stockholm. Där käkade vi middag på restaurang Primo. Patrik åt en pasta och jag en Caesarsallad och till det ett glas vin. Vi beslutade till sist att efter det åka hem och ta ett glas vin där. Vi (hoppas jag, i alla fall jag) hade en jättefin lördag i gott sällskap!

Söndag (idag): Lämnade Patrik runt 12-tiden för att åka ned till jobbet och här sitter jag nu. Ikväll infaller vår årliga Davidsson/Holmkvistkväll med grillning och kubb vilket betyder att JONIS kommer hem!!!

Tack P för en välbehövligt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: P.

Du kanske ska se din nästa match på Söderstadion om du nu är 'bajare'.. :p

2009-08-10 @ 13:18:26
Postat av: Johan

Alltså du gick på en AIK match när du är bajare. du e fan störd. totalt.

2009-08-11 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0