Nu mina kära ska jag berätta en historia

Igår käkade jag, Olle, Johan och Natah thaimat. Efter det satte vinsuget in (nej mamma, inget fysiskt suktande utan mest en längtan efter några välsmakande droppar mot min tunga). Såååå jag lånade Johans bil för att åka hem och hämta en flaska. Sen skjutsade jag hem Natah då hon behövde göra toalettbestyr. När vi skulle tillbaka kunde jag FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE FÅ I BACKEN!!! Svetten nalkades när jag förstod vad som väntade; ett samtal till Johan. Paniken slog likt en brännande lavett mot mina kinder. Jag visste hur det skulle bli. Gliringar, kommentarer, "kvinnor ska inte ha körkort". Jag tog ett djupt andetag och letade upp "Johan S" i mobilens telefonbok. Signalerna gick fram...

Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Vicia

Men hallå?? Du kan j u inte lämna oss läsare med "fortsättning följer.."!! Jag vill ju vet vad som hände NU!



<3

2009-08-07 @ 09:46:22
Postat av: Åsa

Haha vad roligt! Spännande att läsa fortsättningen ;P

2009-08-07 @ 09:48:46
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet redan.

2009-08-07 @ 16:01:46
Postat av: Anonym

Jag vet redan.

2009-08-07 @ 16:03:29
Postat av: natah

hahhaha :P

2009-08-07 @ 17:15:00
Postat av: Anonym

KAN NÅGON AVSLÖJA FORTSÄTTNINGEN? :D askul, hela Petras idé med att väcka intresse försvinner, hohooh

2009-08-08 @ 21:16:42
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0