Aj, aj

Jag har JÄTTEONT! En brännande känsla, ungefär som om man drar näsan mot asfalten - så känns det!

Ska iväg och kolla upp det nu, hoppas jag får något som lindrar smärtan.

Vad händer annars? Jo, det är poker här hemma ikväll. Dock utan mig som låses in i sovrummet och måste hålla tyst. Tack P.

På fredag är det Idol-final! Detta ska troligtvis beskådas i Blackeberg hos Louise, som en liten uppvärmning inför vad som dagen efter komma skall [Linnéas 25-årsfirande]

Nu måste jag dra, tack och hej leverpastej

Usch vad många man har att sakna

Kommentarer
Postat av: Vicia

Va fin bild =) <3

2009-12-09 @ 15:35:31
Postat av: Åsa

Nämen, är det där jag? :)

2009-12-09 @ 22:35:20
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: P.

NEEEJ! Det är INTE du..

2009-12-09 @ 23:39:26
Postat av: Petra

Klart det är du Åsa, Patrik larvar sig bara! Ser du inte att det är du? :S

2009-12-10 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0