Du är helt otrolig pappa! :D

Ringer hem. Inget svar. Ringer (med en redan förutbestämd känsla om vad som komma skall) till pappas mobil. Han svarar! Eller? Jag säger: Pappa? Inget svar men jag hör ju att han är där någonstans. Försöker igen: Pappa?! Inget svar. PAPPA?!?! Skriker så tre gånger. Under tiden hör man hur pappa trycker in knapparna på mobilen, som om han slår ett nummer. Jag skriker igen. Och igen och igen. Slutligen, eller finarry som min kära syster skulle sagt, hör jag pappas röst på andra sida luren - "hallå"?

Jag: Vad håller du på med?
Pappa: Jag ringer ju dig?
Jag: NEJ! DU svarade när JAG ringde dig!
Pappa (uppgivet): NEEEEEEEEEEEEEJ. Klick. 

Italien för en herrans massa år sedan.
Pappa leker Lisabet och har pillat upp något i näsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhaa. Varför la han på?!

2009-12-19 @ 11:51:39
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0