En stund down under

Här hemma på Lingvägen lider man helvetets alla kval.



För första gången sedan klockan 18.30 kan jag använda mig av i alla fall en dator (det är den till höger jag i skrivande stund använder)

Tidigare såg det ut såhär:

Ovansedda tre apparaturer fungerar EJ!

Datorn till vänster - försöker ladda ned adobe reader för att komma åt en bok vilken krävs för det PM jag ska skriva men datorn har "tänkt" i snart tre timmar

Datorn till höger - försöker söka jobb men datorn vill inte samarbeta

Tvn - kaputt

Tog denna bild med telefonen och försökte mmsa till både Patrik och Malin, but guess what?! Det gick inte.

Ibland känner jag verkligen, från djupet av mitt hjärta, att teknik av alla dess former är det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: natah

hahahha

2009-12-17 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0