Kära mamma!

Kära mamma,

Vad skulle jag göra utan dig?

Det finns många bra mammor där ute men du slår nog alla rekord! Du är givmild och omtänksam, lycklig och smart, vacker och rolig, hjälpsam och alldeles fantastisk. Du har alla kvaliteter en mamma bör ha, och tusen till!

Något jag uppskattar otroligt mycket är att jag alltid kan vända mig till dig, oavsett vad det gäller, och jag vet att du alltid gör allt du kan för att hjälpa. Du lyssnar på mig och mina långrandiga historier och idéer, mina eviga berättelser om egentligen ingenting, mina problem och mina lyckliga stunder. Du låter mig vara vuxen samtidigt som jag är ditt barn. Din dotter. Din dotter som är den stoltaste dottern i världen (på delad plats med Fnatt). Din dotter som älskar dig över allt annat på denna jord. Din dotter som alltid, och då menar jag alltid, är tacksam och glad över vad du presterat i din roll som mamma!

Jag tror inte att jag känner någon som så oegoistiskt ger av sig själv så som du gör. Och du har så mycket att ge. Så mycket fint. Så mycket kärlek.

Jag och Catti är två sagolika individer. Vi är unika men lika, självständiga men beroende. Vi står på våra egna ben men känner en stark samhörighet till vår familj. Vi lyckas med vad vi tar oss för. Vi är vackra och smarta och underbara och det kanske viktigaste av allt; vi har otroligt mycket kärlek inom oss. Detta är tack vare dig mamma! Dig och pappa!

Jag vet att jag talar för oss båda när jag säger

Tack!

när jag säger

Vi kunde inte ha det bättre!

och när jag säger

Du och pappa är de mest älskade personerna i våra liv!


En stor puss och all min kärlek till dig mamma, världens bästa, alla kategorier. Någonsin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och DÄÄÄR är du garanterad dina 20 extra julklappar...



Jag instämmer till fullo dock.

Lyckliga lilla familjen!

2009-12-17 @ 14:47:10
URL: http://caats.blogg.se/
Postat av: Ma

Älskade min dotter, nu blir jag rörd!Det är inte svårt att vara allt det du skriver när man har er som barn. Underbara, underbara barn!

2009-12-17 @ 20:35:15
Postat av: Åsa

Hallå, här sitter jag och får tårar i ögonen av er tre. Så gulliga mot varandra! God Jul till er alla! :)

2009-12-18 @ 09:28:51
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0