Jag är så dum!

Jag måste börja med att be om ursäkt till min nyinflyttade granne. När jag tidigare idag var på väg hem från frisören såg jag ett par byggarbetare på kanten av vårt hus. De hackade ut tegelsten. Tror jag. Ljudet lät som det bankande min nyinflyttade granne håller på med (när hon eventuellt sätter upp sin bokhylla) och då lyckades jag lägga ihop 1+1 och inse att det var byggarbetarna jag hörde imorse också.

Dumhet nummer 2: När jag skulle gå till frisören imorse hittade jag inte mina nycklar.
De satt kvar i låset.

Dumhet nummer 3 (från frisörens sida):
Jag sa:
"Ja jag brukar ju lägga mitt hår bakåt eftersom jag inte gillar mittbena".
Några minuter senare:
"Ja som sagt, jag lägger ju alltid mitt hår bakåt" *visar med handen hur jag drar håret genom fingrarna bakåt över huvuet*
Efter en kvart, när frisörskan började känna sig klar, frågade hon:
"Ska jag ha i lite glansmedel som tynger ned dina småstrån här uppe på huvudet?"
Jag svarade:
"Ja det kan du, fast de syns väl inte ändå eftersom jag alltid drar håret bakåt?!"
"Nej precis"

1 minut senare.
"Då var vi klara!"

Jag gick hem med mittbena.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha varför sa du inte bara att du ville ha sidbena eller vad du brukar ha? ;)

2009-02-05 @ 20:49:34
URL: http://natahpatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan dock tänka mig att du är schnygg i mittbena?! :D

2009-02-06 @ 14:08:09
URL: http://caats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0