Jag avskyr mina grannar!!!

Det är för mig obegripligt hur man 07.15 är uppe och bankar och slår i betongväggen! Jag tror att jag har fått en nyinflyttad granne som för tillfället sysselsätter sig med att sätta upp tavlor eller något. Imorse höll han/hon på från kvart över sju till kvart i åtta. Då lyckades jag somna om. Vid 9 vaknade jag igen av att bankandet fortsatte!!!!
Det är så svårt att förklara för någon som inte själv är utsatt för detta men det är ett rent helvete att bo i ett sånthär lyhört hus och då är det extra viktigt med hänsyn. Mina grannar verkar sakna det. Kräks.


P.s. Han/hon bankar nu igen (HUR LÅNG TID SKA DET BEHÖVA TA ATT SÄTTA UPP EN HYLLA?!?!).
Och snart sätter väl pippisarna igång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom kanske planerar att ha sitt "hembibliotek" på väggen mot dig.. :P

2009-02-05 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0