Mysdag med Sofie

Dagen har bestått av trevligt sällskap; Sofie! Meningen var att vi skulle plugga, och det gjorde vi också, i en timme ungefär, sen bestämde vi oss för lunch och då gick vi till Pressbyrån och köpte en korv. Sen gick jag till Apoteket. Sen gick vi förbi mig för att hämta riskakor och sen hem till Sofie igen. Här började vi prata om sånt man kanske inte ska prata om när man pluggar, men det höjde vänskapsfaktorn något otroligt! Trots samtalsämnet känns det mysigt just nu, och bättre blir det eftersom jag kommer att få somna i Patriks famn inatt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillade mysdagen med dig Petra och skrev samvetsgrant på eftermiddagen för att kunna säga att jag presterat något ;) Ses imorgon hjärtat! :-*

2009-02-23 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0