Smack!

Idag ligger våren i luften, helt fantastiskt! Vad passar då bättre än en STORstädning?! ;) Hela lägenheten ska rengöras nu, det ska skrubbas och dammas och plockas och ändras, woohoo!!!
Om jag skulle ha en klänning som speglar mitt vår-humör nu skulle jag ha denna;



Jag drömmer förresten så konstigt nu för tiden. Inatt drömde jag om Catti och Sofie som hade tagit min enda sparade docka, Klara, och färgat hennes hår lila. Jag var så ARG och ledsen så att jag slog Catti och skrek i hennes öra att hon inte har några hjärnceller. Strax därpå drömde jag om Jon som hade bitit av sig snoppen. Jag frågade honom:

- Hur gjorde du egentligen?

- Jag bara vred den och bet, jävlar vad ont det gjorde men nu är det klart!


(Han såg jättekonstig ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0