Took a walk down memory lane

Minnen

Jag tror att vårt minne är bland det bästa som finns. Jag älskar att se tillbaka på allt som har hänt, alla resor jag har gjort, alla vänner som kommit och gått, killar... Och allt minns jag med glädje! Jag har precis kollat igenom min "låda" där jag sparar alla personliga brev, speciella födelsedagskort, dikter och så vidare som jag fått med åren. Jag kollade igenom hela lådan, läste allt, och färdades tillbaka långt i tiden. Några brev fick mig att skratta medan andra fick mig att bli rörd och en del fick mig till och med att fälla en tår.
Jag skulle vilja nämna en del namn, namn på personer som bidragit till att min uppväxt varit så innehållsrik och lycklig, personer som får mig att minnas tillbaka och le, personer värda att nämnas (familj och släkt är medräknat men exkluderat från listan);

Nathalie
Evelina
Micaela
Bella
Jessica
Jon
Emil
Johan
Dahlby
Ohlsson
Jocke
Tobbe
Christofer
Choffe
Steve
Robban
Per
Christer
Joppe
Adde




Kommentarer
Postat av: natah

hahah ere de gamla " vad skulle du göra om stokki kysste dig- blocken? :) den där bilden har inte jag. Jag snor den!

2009-02-27 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0