Då var det dags igen då

Dags för en liten uppdatering kanske. Jag vet att min syster föredrar korta och många inlägg men jag kan tyvärr inte tillfredställa henne på den punkten idag då det kommer att bli en variant av ett längre inlägg där jag summerar vad som hänt den sista tiden.

ÅRE

Perfekt avkoppling och minisemester, för oss alla! Dock blev resan dubbelt så dyr för mig då mina hyrskidor blev stulna natten innan jag skulle lämna tillbaka dem. 1800 kronor var de värderade till. Då ska det tilläggas att jag första dagen i Åre var tvungen att hyra dessa då de skidor jag faktiskt tagit med hade ett stort jack på underredet och därav inte skulle bidra till en bra åkning. Även då fick jag betala ett tillägg. Till råga på allt skadade jag tån första dagen eftersom mina pjäxor (som jag meddelade om vi uthyrningen) var för små. Min tå var skadad under hela vistelsen och utan Malin och hennes skor hade jag inte kunnat göra något annat än att sitta i stugan. Tack Malin!

Åkningen

Jag var sämre än jag trodde. Ramlade en gång och körde in i ett staket en annan gång.
Missöde vid liften: 2 gånger

After skin

Min första after ski någonsin och Malin hade rätt; Det står AFTER SKI i min panna!! Jag hade SÅ himla roligt, svettig, skrikig, varm, glad - helt underbart! Bandet Pist Off gjorde det hela ännu bättre!

Festandet

Vi var ute på Werséns och Bygget, dock aldrig DIPPAN ;-p Werséns spelade sämst musik, Bygget var rörigt. Inte de bästa klubbarna enligt mitt tycke men det ska tilläggas att jag under Wersénskvällen hade min bästa kväll på väldigt länge, hela dagen var underbar och jag och Linnet har valt att döpa den till "Best day ever".

Övrigt

Det märks att vi (jag, Linnéa, Malin, Camilla, Emma och Louise) är väldigt olika när vi bor sådär nära inpå varandra, dock finns det inget vi inte kan lösa och denna semester fick agera ytterligare bevis på det. Trots att jag fick betala 2000 kronor mer än jag räknat med är jag så tacksam över att vi faktiskt kom iväg, tillsammans vi sex! Tack tjejer för en alltid lika oförglömlig resa!

(Jag har verkligen inte lyckats med att ta bra kort men här är ett galleri på vad jag lyckats åstadkomma med min kamera)

Tacomiddag första kvällen
   

Brudarna slappar  i soffan


Se upp i backen, tusen hål i staketet


Camilla - sexig i underställ


Förberedelser inför utekväll


Färdiga inför utekväll


Malin - skrattattack


Födelsedagsfirande för mig och Emma som först fick gå på skattjakt....


...och sedan serveras glass med frysta bilar och champagne i shotsglas


Tack tjejer för en underbar semester med många skratt!!! (Inte minst åt mig av någon konstig anledning)

Emma, Linnéa och Camilla utför Linnéas .. ja vad det nu är. En sorts dans tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0