Dagens

Dagens bästa går till vår handledare Henrietta för att hon äntligen dök upp och väckte idéer med oss
Dagens sämsta går till min trötthet
Dagens roligaste har inte kommit än
Dagens onda går till min tå samt min handflata som får agera "bankattribut" och slås in i betongväggen gång på gång för att tysta mina äckligt övertända grannar som även utdelas den tvetydiga utmärkelsen;
Dagens skott - Den dubbla bemärkelsen ligger i skott som i "skott-i-råttan" samt skott som i "skott-i-pannan"

(Det kan tyckas lite väl hårt men till alla er som tycker det; Välkomna hem till mig för att lyssna till ljudet av en oförståeligt högljudd, porrinspirerande (nästan djurisk) sexualakt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0