Hur mår jag?

Efter att ha pratat med en speciell person fick jag idén om att fråga mig själv om hur jag mår, så nu frågar jag det; Hur mår jag?

Jo, jag mår bättre. Jag mår illa, är orkeslös och är inte mitt starkaste jag, men jag mår bättre! Igår gjorde jag inte mycket mer än låg i sängen hela dagen. Malin låg bredvid mig. Louise lagade mat åt mig (nu gör jag det igen, masochistar mig). Idag vaknade jag och kände efter hur jag faktiskt mår - and guess what? Jag grät inte! Så nu ska jag ned på stan för att köpa täckbyxor. Louise följer med mig. Sen ska jag tvätta (hade helst sluppit men det är ett måste) och ikväll ska vi alla sex hem till Emma för att planera Åre-resan. Det kanske blir en bra dag :)

Fast jag saknar honom.
Så mycket att det fysiskt ömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0