Lika bra att få det gjort

Jag vet att det bara har gått en dag och jag vet att det kanske känns som värst just nu men jag vet också att jag någon gång måste inse och gå vidare, så det är lika bra att skriva ut det här. Då kanske det blir verkligt.

Det finns inget Petra&Patrik längre.

Jag vet inte vad jag mer ska skriva. Det känns skit och jag är jätteledsen men vi båda vet att det är för det bästa så det är väl bara att... ja, acceptera och stå ut med smärtan. Tiden läker alla sår heter det ju...


Jag vill bara lägga upp favoritbilden en sista gång, för att göra det extra jobbigt eller något..

Här är den i alla fall

Hej då bästa Patrik



Kommentarer
Postat av: Vicia

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! SÄG INTE SÅ MIN PETRI :( :( DET KAN INTE VA SÅ!

Nu är jag fan ledsen och sur!! :( :( <3

2009-01-12 @ 14:15:07
Postat av: Carina

Men det var ju inte så det skulle vara....

Tänker på dej!

2009-01-12 @ 14:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0